-
German speaking Helpdesk Analyst I.
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Acting as the first point of contact (SPOC) for end-users, providing support for IT-related issues
- Delivering technical assistance via email, chat, phone, and ITSM tools
- Supporting customers in the contracted languages (English and German)
November 10.• Előre sorolva tegnap 09:55 -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatokAs the first point of contact for incoming inquiries from prospective and existing customers from our Dutch-speaking markets, you will advise on our product and service portfolio, work out customer-specific requirements and needs, and in the process qualify the specific inquiries according to...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Responsible for retail areas
- Negotiate with customer to collect monthly installments from customers facing a problem of high arrears by using available technology while adhering to regulatory requirements
- Use negotiation tools to determine a customer's reason for delinquency
November 21.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!