Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Group assistant állás, munka
12 db találat
Szűrés
-
; junior; Általános munkarend; Full time work; High school; Sales and Trade Manager; Shop Assistant... , Cashier; Store Manager; Skilled Labour; Sales, Trade; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 09.
-
Területi képviselő (Bács-Kiskun vármegye és Tolna vármegye)
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Tolna megyeAccount Manager; Commercial Assistant; Sales, Trade; Language skills are not required; junior; General work schedule ...máj. 07. -
; Beosztás szerinti munkarend; Full time work; Employee status; High school; Shop Assistant, Cashier...máj. 06.
-
adminisztrációs feladatok elvégzése, folyamatos jelentési...ma 13:15
-
kezelése; Operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése; Információ szolgáltatás és riportok készítése...máj. 08.
-
Mérnök (műszaki)
Budapest, Győr-Moson-Sopron Vármegye, Vas Vármegye, Komárom-Esztergom Vármegye, Bács-Kiskun Vármegye, Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye, Zala Vármegye, Tolna Vármegye, Csongrád-Csanád Vármegye, Veszprém Vármegye, Jász-Nagykun-Szolnok Vármegye, Nógrád Vármegyeszerzett tapasztalat, Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret, Irodai adminisztrációs...ma 13:10 -
és adminisztrációs feladatokat biztosítod a vásárlók magas szintű kiszolgálását, hogy a vásárlók...máj. 07.
-
adminisztrációs feladatok ellátása. Ügyfélkommunikáció, egyeztetés ügyfelekkel, együttműködés a team-en...máj. 07.
-
rendelkezésre, nálunk megszerezheted a hozzá szükséges tapasztalatot, és az adminisztrációs...máj. 07.
-
adminisztrációs feladatok elvégzése A hálózatból és a Telesales-csatornából érkező leadek megfelelő...máj. 06.
-
rendelkező excel ismeret Irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat Elvárt...máj. 02.
-
2. Üzletvezető-helyettes - Tamási, Deák Ferenc út 10/A. (8 órás munkaidő)
7090 Tamási, Deák Ferenc utca 10.time work; Employee status; High school; Shop Assistant, Cashier; Skilled Labour; Language skills are not required; junior; General work schedule ...ápr. 19.