Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Titkárnő, titkár állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

30 db találat
Szűrés
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    tegnap 15:20
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...
    tegnap 21:25
  • ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...
    tegnap 14:30
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    tegnap 12:20
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    tegnap 10:50
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    máj. 10.
  • napi és általános adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése ügyvezető és munkatársak napi munkájának támogatása telefonhívások fogadása kapcsolattartás a partnerekkel irodai beszerzési feladatok elvégzése napi egyéb ad hoc feladatok
    máj. 10.
  • Ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátása Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése HR vezető támogatása Számlázással kapcsolatos ügyintézés Szerződések nyilvántartása, teljesítési igazolások visszaérkeztetése Irodai eszközök beszerzése, nyilvántar...
    máj. 10.
  • Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...
    máj. 10.
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    máj. 09.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    máj. 09.
  • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása Találkozók, programok és megb...
    máj. 09.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    máj. 09.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 08.
  • A gazdálkodási főosztályvezető munkájának segítése. Adminisztrációs, ügyiratkezelési és szervezési feladatok ellátása a Gazdálkodási Főosztályhoz tartozó szervezeti egységek vonatkozásában. A bejövő és kimenő levelezések ügyintézése hagyományos és elektronikus úton.  Az érkező te...
    máj. 08.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Bejövő hívások fogadása Posta kezelése, iktatása Iratrendszerezés Szerződések, beadványok előkészítése, meghatalmazások készítése Elektronikus ügyintézési rendszerek használata Számlázási feladatok ellátása Ügyvédek napi munkájának segítése Ügyf...
    máj. 07.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim