Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

10 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...
    tegnap 17:45
  • A Fit-Out divízió iroda napi ügymenetének biztosítása; Napi adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése; Szabadságok nyilvántartása, kezelése; Vállalatirányítási szoftver kezelése, vevői és szállítói teljesítési igazolások kezelése; Kapcsolattartás alvállalkozókk...
    ápr. 15.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 15.
  • közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...
    ápr. 15.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 12.
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció, Ellenőrzések megszervezése, koordinálása, Iktatás és jegyzőkönyvkészítés.
    ápr. 11.
  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...
    ápr. 11.
  • Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.
    ápr. 02.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim