Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 16.
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...tegnap 17:45
-
A Fit-Out divízió iroda napi ügymenetének biztosítása; Napi adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése; Szabadságok nyilvántartása, kezelése; Vállalatirányítási szoftver kezelése, vevői és szállítói teljesítési igazolások kezelése; Kapcsolattartás alvállalkozókk...ápr. 15.
-
Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...ápr. 15.
-
közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...ápr. 15.
-
Beszerzések menedzselése Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...ápr. 12.
-
Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció, Ellenőrzések megszervezése, koordinálása, Iktatás és jegyzőkönyvkészítés.ápr. 11.
-
Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...ápr. 11.
-
Globális szinten tevékenykedő, stratégiai tanácsadó partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba: Recepciós Ebben a munkakörben, az alábbi feladatokban számítanak a támogatásodra: - Adminisztratív feladatok ellátásában, - Tárgyalók előkészítésében, - Irodas...ápr. 05.
-
Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.ápr. 02.