-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon és írásos úton érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció
- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása telefonon és írásban
November 14.• Előre sorolva december 2. -
KÖVETELÉSKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ - NYÍREGYHÁZA
Hibrid • Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Telefonos egyeztetéseket/tárgyalásokat folytatsz a késedelmesen-, vagy nem fizető lakossági Ügyfelekkel, a befizetés megérkezése érdekében.
- A szabályzatokban, folyamatokban meghatározott módon tájékoztatást adsz Ügyfeleinknek.
- Ellátod a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.
November 21.• Előre sorolva 8 órája -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélvédelmi telebankár pozícióban gyanús tevékenységeket fogsz monitorozni, speciális számítógépes rendszereink segítségével,
- A csalásmegelőzés érdekében Bankunk ügyfeleinek tájékoztatása és esetleges kérdések megválaszolása lesz a feladatod,
November 25.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24.• Előre sorolva december 4. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24.• Előre sorolva december 4. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ügyfeleinktől érkező, banki termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése,
- Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól,
November 24.• Előre sorolva december 4. -
French Speaking Customer Solutions Specialist (Home Office)
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients)
- Professional handling of client claims and requests.
- Computer assisted administration of client claims and requests.
- Escalating more complicated issues for further processing
November 07.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!