-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon és írásos úton érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció
- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása telefonon és írásban
November 14.• Előre sorolva december 2. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24.• Előre sorolva december 4. -
French Speaking Customer Solutions Specialist (Home Office)
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients)
- Professional handling of client claims and requests.
- Computer assisted administration of client claims and requests.
- Escalating more complicated issues for further processing
November 07.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!