Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálat állások XXI. kerületben egyetemi végzettséggel

19 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:30
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Mitarbeiter Prüfungsmanagement

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...
    tegnap 09:08
  • teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    tegnap 14:10
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...
    máj. 28.
  • Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...
    máj. 28.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
      Az ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül.   Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása.  A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben.  A projekthez szükséges...
    máj. 28.
  • Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatok
    máj. 28.
  • Autóipari partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetések
    máj. 27.
  • A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...
    máj. 25.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • Magyar - román ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    - Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...
    máj. 25.
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    máj. 24.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    máj. 23.
  • ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelése
    máj. 23.
  • A beérkező hívások udvarias, gyors és megoldásközpontú kezelése. Hívásadatok rögzítése és továbbítása telefonon és emailben. Együttműködés munkatársakkal/vezetőkkel. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek elsajátításával.
    máj. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim