Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások Budapesten főiskolai végzettséggel
21 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...tegnap 09:27
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...tegnap 16:40
-
Egy jó kávé beindítja a napodat… és egy jó kávé most beindíthatja karrieredet! Ügyfélszolgálat munkatársunkat keressük egy hosszútávú projektre. Partnerünk a kávék specialistája; csatlakozz csapatunkhoz, és válj Te is azzá! Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minde...tegnap 16:00
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeÜgyfélszolgálati munkatársunkat keressük három műszakos munkarendbe, alapfokú német nyelvtudással. Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni a hazai autóipari szektor legvonzóbb munkáltatóját, ahol tudásoddal, sza...tegnap 12:35 -
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...ápr. 25.
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...ápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...ápr. 24.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ápr. 23.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 22.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 22.
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 21.
-
Személyes, telefonos és e-mailen történő ügyfélszolgálat teljesítése. Vendégek, látogatók eligazítása, szükség szerinti kísérete. A házvezetések koordinálása és megtartása igény szerint magyar vagy idegen nyelven. A Müpa programjairól készülő kiadványok tartalmi, formai ellenőrzé...ápr. 21.
-
Munkaidő: 80 % ügyfélkapcsolati feladatok + 20% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeink...ápr. 20.
-
Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján Panaszos ügyfelek kezelése Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen t...ápr. 20.
-
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben Banki termékek értékesítése Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerbenápr. 19.
-
ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelésápr. 18.
-
Személyesen történő bejelentések fogadása, reklamációk teljes körű ügyintézése Bejelentésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása Esetenként az ügyfelek beérkező hívásán...ápr. 12.