Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

182 db találat
Szűrés
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 12.
  • Az egészségügyi tanácsadó vonalra beérkező, angol nyelvű páciensek hívásainak megválaszolása, egészségügyi tanácsadás. Az egészségügyi esetek szakszerű felmérése. Sürgősségi ellátást igénylő kórképek felismerése. Az ügyfelek tájékoztatása, informálása, a felmerülő kérdéseik megvá...
    ápr. 23.
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    ápr. 23.
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    ápr. 23.
  • Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...
    ápr. 23.
  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...
    ápr. 23.
  • Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...
    ápr. 23.
  • Ennek a munkakörnek az a célja, hogy: az előkészítő ügyfélkapcsolati és adminisztratív feladatokkal lehetővé tegye, hogy az értékesítő kolléga az értékesítési tárgyalásokkal tudjon főként foglalkozni "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés, szolgáltatás aj...
    ápr. 23.
  • Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
  • Kapcsolattartás a vevőkkel és a gyártástervezéssel Vevői megrendelések kezelése SAP rendszerben Szállítások koordinálása, számlázás
    ápr. 23.
  • a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelven
    ápr. 23.
  • Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...
    ápr. 23.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    ápr. 23.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    ápr. 23.
  • Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...
    ápr. 23.
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim