Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák főiskolai végzettséggel
28 db találat
Szűrés
-
Answer customer incoming calls/chat/emails Enters orders into ERP system Review and resolve blocked orders Upsell placing orders of danaaftermarket. com & Teccom and use of our portals. Past due customer communication EDI process knowledge and resolve ASN issues Coordinates sho...tegnap 07:42
-
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítésma 10:05
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...tegnap 13:20
-
Új kollégánkat keressük a győri DANA disztribúciós központjába, melynek célja a szervizközpontok, gyártók és elosztópartnerek alkatrész-ellátásának biztosítása. Leendő kollégánk feladatai: Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, m...tegnap 07:42
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 25.
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...máj. 25.
-
az Erste Bank Napi bankolásért felelős squadban tesztautomatizálási feladatok ellátására; a George fenti körbe tartozó funkcióival és folyamataival kapcsolatos alkalmazások funkcionális teszteseteinek fejlesztésére és futtatására; ezáltal hozzájárulni a bankcsoport digitális stra...máj. 24.
-
E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozott idejű | Teljes munkaidős Ügyfélszolgálati kollégáink egyben cégünk képviselői is. Képzeld magad az ügyfél helyébe. Te mikor vagy elégedett az ügyintézéssel? Legyél olyan profi E.ON munkatárs, mint amilyet te is elvárnál! Felkészültség, gy...máj. 24.
-
az ügyfélkapcsolatok és onboarding digitalizációját nem csak távolról szemlélni, hanem részt venni a digitális startégialkotásban és fejlesztések támogatásában egyaránt; a bank és az ügyfelek közötti napi kapcsolattartás folyamatainak digitalizálására; az ügyféltájékoztatási és -...máj. 24.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 24.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...máj. 24.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...máj. 24.
-
Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása Keresztértékesítés Kimenő hívások lebonyolítása Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használatamáj. 24.
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 24.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 23.
-
Az ügyfelek teljes körű tájékoztatása telefonon és írásban; Részletfizetési kérelmek feldolgozása, megállapodások megkötése; Végrehajtási ügyekben beérkező felhívások megválaszolása, kapcsolattartás a végrehajtókkal; A beérkező panaszlevelek megválaszolása; A beérkezett megkeresé...máj. 23.
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzésemáj. 22.
-
Az ügyfeleinktől érkező hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése, Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól, Ügyfeleink elégedettségének emelése, színvonalas, magas minős...máj. 22.
-
A SPAR-hoz beérkező vásárlói észrevételek, reklamációk kezelése Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a bolthálózattal Adminisztratív teendők ellátásamáj. 22.