Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel
55 db találat
Szűrés
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ma 00:35
-
A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése. Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...tegnap 16:30
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...tegnap 16:00
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)tegnap 15:25
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmentheztegnap 14:25
-
Telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szüks...tegnap 11:30
-
bejövő hívások fogadása, rendelések rögzítése, panaszkezelés, kapcsolattartás a futárokkal, adminisztráció alkalmankénti hajnali munkakezdés és hétvégi munkavégzéstegnap 09:35
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...tegnap 09:00
-
Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása Keresztértékesítés Kimenő hívások lebonyolítása Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használatategnap 05:05
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...tegnap 05:05
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...tegnap 00:50
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzéseápr. 27.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...ápr. 27.
-
Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelezőápr. 27.
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs (digitális nyomda és dekorációs részleg)
1117 Budapest, Galvani utca 1-3.Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a termelési részleggel, tanácsadás, árajánlatok küldése Reklámdekorációs és digitális nyomdai munkák gyártásának koordinálása Webáruházban forgalmazott eladáshelyi eszközök értékesítése A megrendelt munkák adminisztrálása, nyomon követése, számlá...ápr. 27. -
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customerrs while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Hel...ápr. 27.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ápr. 26.
-
Diszpécseri feladatok ellátása; Hibabejelentő és karbantartó program kezelése (FM szoftver); Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig; Kapcsolattartás a külső megbízók és a belső vagy alvállalkozói hibaelhárító szolgálat között; Karbantartási munkák kezelése,...ápr. 26.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ápr. 26.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.