Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Személyi asszisztens állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

19 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Eladó -pénztáros

    1134 Budapest, Lehel téri összekötő út
    Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba  keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...
    máj. 22.
  • a munkáltató munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése irodavezetés (iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok, iroda és egyéb tárgyi eszközök...
    tegnap 12:20
  • titkársági feladatok ellátása (bejövő e-mailek és telefonok fogadása) partnerek fogadása és tárgyaló előkészítése megrendelések, számlák, szállítólevelek, szerződések iktatása áru rendelések lebonyolítása táblázatok, kimutatások naprakész vezetése megadott szempontok alapján köny...
    máj. 22.
  • MINDENRE BETANÍTUNK, NINCS MITŐL FÉLNI :D Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása. Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában. Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy meg...
    máj. 22.
  • Vezetőségi asszisztens

    1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.
    Termék– és anyagbemutatók, ügyféltalálkozók leszervezése belsőépítész, építész irodákkal Kapcsolattartás meglévő partnerekkel Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása CRM rendszer használatával Folyamatban lévő munkákhoz kapcsolódó projekt menedzsment adminiszt...
    máj. 22.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    máj. 21.
  • a felsővezető napi munkájának adminisztratív és szervezési támogatása találkozók, megbeszélések szervezése, ütemezése, előkészítése naptárbejegyzések frissítése, naprakészen tartása telefonos és e-mailes megkeresések kezelése emlékeztetők készítése rendszeres és ad hoc riportálás...
    máj. 20.
  • Általános irodai, adminisztratív tevékenység, Postai ügyintézés (elektronikus és papír posta) Postai kapcsolattartás Zugló 1. sz. postahivatal A céghez érkező postai (elektronikus) küldemények iktatása, kezelése e-ügyintézésben való jártasság, Felszámolóbiztosok és a vezetőség mu...
    máj. 20.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 18.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    máj. 13.
  • Hitelügyintéző asszisztens

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
    Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztráció
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim