Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Szakmai asszisztens állások, munkák nyelvtudás nélkül
132 db találat
Szűrés
-
Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatokmáj. 01.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...máj. 01.
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...máj. 01.
-
Adatrögzítés és rendszerezés; Gazdálkodási Napló vezetése; Éves jelentések elkészítése; Szaktanácsadói adminisztráció elvégzése.máj. 01.
-
Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal Dokumentumok rendszerezése, lefűzése Egyéb az iroda működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ell...máj. 01.
-
Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...máj. 01.
-
Értékesítési feladatok Logisztikai feladatok Gyártás előkészítés Ügyfelek kiszolgálása Megrendelések dokumentálása, nyomonkövetése Gyártással kapcsolatos folyamatok, határidők egyeztetése ügyfelekkelmáj. 01.
-
Szerződések, bejövő teljesítési igazolások és számlák ellenőrzése, rögzítése, teljesítési igazolások kiadása, Utalások nyomonkövetése, ellenőrzése, Közműszámlák ellenőrzése, Riportok lehívása a belső rendszerünkből, ezek továbbítása, Pénzügyi adminisztráció elvégzése...máj. 01.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...máj. 01.
-
Cégünk földre telepített napelemparkok létesítését végzi, valamint a GINOP_PLUSZ-1.3.1-21-es Zöld Nemzeti Bajnok pályázat fenntartási szakaszában van, az ehhez kapcsolódó feladatokhoz keresünk Projektasszisztenst. A Projektasszisztens főbb feladatai: Szerződések előkészítése, kez...máj. 01.
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...ápr. 30.
-
a műszaki csapat támogatása, asszisztensi feladatok ellátása. Beérkező telefonok, e-mailek fogadása Ügyfelek fogadása, közvetlen és közvetett kapcsolattartás aktív részvétel belső és külső riportok készítésébenápr. 30.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 30. -
Építőipari projekt előkészítése, levelezés. Építési anyagok - anyagkigyűjtés, rendelések. Építőanyag - szállítói, kivitelezői - alvállalkozói kapcsolattartás A kiküldött ajánlatok és árajánlatkérések előkészítése, valamint követése Építési projektek megvalósulási dokumentációk -...ápr. 30.
-
Kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerekkel; Angol nyelvű egyeztetések, szervezési feladatok; Prezentációk készítése; Nyilvántartások kezelése; Digitalizációval kapcsolatos szakpolitikai dokumentumok, tervezetek véleményezése; A szakterület adminisztrációs feladatainak kez...ápr. 30.
-
Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...ápr. 30.
-
folyamatos bérlői kapcsolattartás személyesen és telefonon: ingatlanok látogatása, ellenőrzése, felújítások felügyelete, bérlők tájékoztatása a létesítmények folyamatos, magas minőségű üzemeltetésének biztosítása a kezelt ingatlanok műszaki állapotának aktuális ismerete, ellenőr...ápr. 30.
-
Generál kivitelezői szerződések előkészítése, dokumentálása, iktatása Biztosítások teljekörű ügyintézése, együttműködés a szerződött biztosítási alkusz céggel Ajánlatok nyilvántartása, adminisztrálása ISO vállalkozásszervezési részével kapcsolatos adminisztráció, auditokon való r...ápr. 30.
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...ápr. 30.
-
levelezés és ügyintézés elsősorban adminisztratív feladatok ellátása az ingatlan nyilvántartó adatbázisok kezelése szükséges dokumentumok, szerződések kezelése, feldolgozása, aktualizálása számlák és postai küldemények adminisztrációja, kezelése folyamatos kapcsolattartás a társo...ápr. 30.