Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

32 db találat
Szűrés
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    tegnap 21:57
  •     Providing daily administrative support to the Country Manager and offering assistance to the Key Account Managers' team.                 Responding to customer inquiries and complaints in a timely and professional manner, while managing the Customer Care mailbox and other com...
    tegnap 11:43
  • Pályát váltana? Érdekli az ipari ingatlanok világa? Kipróbálná magát ezen az egyre növekvő területen? Ha igen a válasza, olvassa el a jelentkezéshez szükséges információkat és küldje el nekünk az önéletrajzát még ma! Az Ön feladatai lesznek: Iroda adminisztratív, iktatási és arch...
    tegnap 17:35
  • Cseh vagy szlovák nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs Karriertipp!

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1152 Budapest
    Kapcsolattartás a partnerek és a cég között Kapcsolattartás a vevők és cég között Rendezvényszervezés Fordítás Személyes megbeszéléseknél tolmácsolás
    tegnap 16:25
  • A D-Tech Kft. a Component csoport tagjaként ipari szivattyúk forgalmazásával és szervizelésével, karbantartásával foglalkozik a magyar piac legnagyobb ipari szereplőit kiszolgálva. Folyamatos növekedésben vagyunk, ezért szeretnénk csapatunkat, egy műszaki ajánlatkészítő kollégáva...
    tegnap 11:55
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel  
    tegnap 11:45
  • Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Vendégek érkezése...
    tegnap 11:40
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    tegnap 10:25
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    tegnap 08:20
  • A Vállalat dorogi székhelyére érkező vendég- és partnerforgalom koordinálása, recepciós feladatok ellátása Tárgyalók előkészítése, foglalása, rendben tartása E-mailek, telefonhívások kezelése Társaság részére érkező és feladásra váró levelek és küldemények kezelése Rendezvények s...
    máj. 13.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 13.
  • Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatok
    máj. 13.
  • Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...
    máj. 13.
  • Az iroda gördülékeny működésének és a kollégák munkájának támogatása Szerződések, megrendelések nyilvántartása, iktatása Számlák kezelése Üzletspecifikus adatok bekérése, rögzítése, táblázatok és kimutatások elkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok bekérése, túlóra és prémi...
    máj. 13.
  • Key responsibilities Manage relations with external partners, internal stakeholders, and the leadership team. Work closely with the owners of the Group on various companywide and cross-functional projects, monitor those projects from inception to execution. Support the owners in...
    máj. 12.
  • A Team asszisztensi – szervezeti asszisztensi feladatok ellátása a hozzá rendelt szervezeti egységek vonatkozásában, támogatásával. A gyártás, a logisztika, a mérnökség és a minőségirányítási szervezetek támogatása szervezési, adminisztrációs és egyeztetési feladatok ellátásával...
    máj. 12.
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    máj. 12.
  • Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...
    máj. 12.
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    máj. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim