Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

34 db találat
Szűrés
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    ma 08:20
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    ma 00:50
  • Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...
    tegnap 14:05
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    tegnap 09:15
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    tegnap 09:05
  • Az Organizáció, BIM Audit és építéskövetés és 3D térszerkezeti modell fejlesztése elnevezésű projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése mely magába foglalja az alábbi feladatokat, mind a belső rendszerünkben, mind papír alapon: beszerzés indítás teljesítés igazolás sz...
    tegnap 07:35
  • a szervezeti egységben dolgozó kollégák munkájának napi szintű, operatív támogatása; ügyiratok kezelése, területek közötti koordinációja; ügyviteli rendszer kezelése, aláíratások intézése, jóváhagyások kérése; beszerzési és szerződéskötési folyamatok menedzselése (adatbekérők kik...
    ápr. 27.
  • A Team asszisztensi – szervezeti asszisztensi feladatok ellátása a hozzá rendelt szervezeti egységek vonatkozásában, támogatásával. A gyártás, a logisztika, a mérnökség és a minőségirányítási szervezetek támogatása szervezési, adminisztrációs és egyeztetési feladatok ellátásával...
    ápr. 27.
  • Az üzemeltetési osztály adminisztrációs és nyilvántartási rendszerének működtetése Munkanaplók, jegyzőkönyvek és szerződések naprakész nyilvántartása Az üzemeltetési osztály adminisztratív, iktatási és archiválási feladatainak (levelek, szerződések) naprakész aktualizálása Együtt...
    ápr. 27.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    ápr. 26.
  • Társaság import folyamatainak teljeskörű ügyintézésében való részvétel Gyártó cégekkel való folyamatos kapcsolattartás, új gyártók, új termékek megkeresése, mintatermékek bekérése Import rendelések teljes dokumentációjának elkészítésében való részvétel, Vám okmányok és fuvarlevel...
    ápr. 26.
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    ápr. 26.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    ápr. 26.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    ápr. 26.
  • Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatok
    ápr. 25.
  • Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...
    ápr. 25.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim