Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Recepciós állások, munkák Budapesten
116 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
Üzemeltetési adatok gyűjtése, elemzése, kimutatások készítése Részvétel üzemeltetés-szervezési tevékenységekben Üzemeltetési tevékenységek adminisztratív támogatása Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkalápr. 19.
-
Recepció napi operatív működésének irányítása, kapcsolódó szervezési és adminisztrációs feladatok végzése Vendégek fogadása, üdvözlése, foglalások kezelése Vendégelégedettség biztosítása a magas minőségi elvárások alapján Magyar és angol nyelvű telefonok és e-mailek kezelése Napi...ápr. 18.
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...ápr. 18.
-
a magánkórházba érkező vendégek fogadása, illetve tájékoztatása belépőkártya kiadás kamerarendszer figyelése technikai eszközök kezelése (tűzjelző, beléptető rendszer stb.) dokumentációk vezetéseápr. 18.
-
A klinika operatív ügyintézői, önálló koordinátori feladatainak ellátása. Telefon- és faxkezelés, levelezés, iktatás. Árajánlatok és számlák megírása. Elszámolások vezetése és naprakész karbantartása. Külföldi partnerek, ügynökök, páciensek klinikai kiszolgáló hátterének, tra...ápr. 18.
-
Vendégelégedettség magas szintű biztosítása Vendégek érkeztetése, elutaztatása, ezek adminisztrációja Szobafoglalások, online foglalási rendszerek kezelése Programok, szolgáltatások értékesítése Egyéb a munkakörhöz tartozó szokásos feladatokápr. 18.
-
Vendégek be- és kijelentkeztetése, fizettetése, magas színvonalú és teljes körű kiszolgálása Felmerülő vendégpanaszok és problémák kezelése Éjszaki zárás futtatása és kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Adminisztrációs teendők precíz elvégzése Az üzemeltetés során felmer...ápr. 17.
-
A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése Napközben a szalon rendjének fenntartása Reprezentációhoz szükséges eszközök beszerzése Üzletági jelentések, nyilvántartások kezelése Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátás...ápr. 17.
-
Adminisztratív feladatok elvégzése Telefonos és írásos egyeztetés önkormányzatokkal A csapat támogatása ad hoc feladatokban Adóegyenlegek egyeztetéseápr. 17.
-
Bejövő küldemények, levelek szortírozása, digitalizálása Kimenő ügyfélszolgálati levélküldemények borítékolása Visszaérkezett levélküldemények válogatása Adminisztratív feladatok ellátásaápr. 17.
-
Recepciós pakolós munkatárs - rendezvényközpont (diákmunka - V. kerület)
Legyen az első 5 jelentkező között!1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 16. -
a vendégek fogadása és irányítása, kapunyitás telefonok fogadása és átirányítása illetékes kollégához, beérkező és kimenő küldemények rendelése, adminisztrálása, postakönyv kezelése, futárszolgálat megrendelése, kollégák munkájának megkönnyítése, nyomtatás, fénymásolás, csomagok...ápr. 16.
-
-Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni,...ápr. 16.