Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pest megyei állások, munkák
26 db találat
Szűrés
-
Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...ápr. 27.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ma 09:07
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...Friss
-
Pénzügyi ERP Konzulens (Microsoft Dynamics AX & D365 FSCM)
Rugalmas - Csongrád-Csanád megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megyeA COSMO CONSULT Microsoft Dynamics ERP rendszerekkel foglalkozó, konzulensi csapatának keressük legújabb tagját, ERP Konzulens (pénzügy) pozícióba. Munkavégzés helye: Budapest, Sopron, Debrecen, Szeged Mit csinál nálunk egy pénzügyi konzulens?Microsoft Dynamics 365 ERP rendszerek...ma 13:20 -
Építőanyag kereskedelemmel foglalkozó, üllői céghez keresünk weboldalak, webshopok töltéséhez, karbantartásához megfelelő képességekkel rendelkező kollégát. Munkakör: weboldalak, webshopok töltése, karbantartása, egyéb adatbázis kezeléstegnap 15:30
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...tegnap 14:25
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 11:30
-
Rendszerelemző német nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!2315 Szigethalom, Kossuth Lajos utca 7.új megoldásokat tervezel a Product ownerrel együttműködve öszegyűjtöd a szoftverrel kapcsolatos üzleti és technikai elvárásokat, amiket a Scrum fejlesztői csapatunkkal együttműködve valósítasz meg elkészíted a műszaki specifikációkat egyezteteted ezeket a fejlesztőkkel, egyszerűb...tegnap 08:50 -
Az ügyfeleik támogatása SAP® szoftvermegoldások kivitelezésében és karbantartásában SAP® tanácsadás és/vagy fejlesztésben való részvétel SAP® megoldások integrálása és megvalósítása, valamint fejlesztési stratégiák és koncepciók kidolgozása Proaktív közreműködés a projektekben Ak...ápr. 27.
-
Elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási- és jóváhagyási feladatokat Biztosítja a törzsadatok integritását és minőségét a kulcsfontosságú rendszerekben Elvégzi a régi, nem használt vagy duplikált adatok rendszerből való eltávolításához és a törzsadat minő...ápr. 27.
-
IT szolgáltatás-menedzsment projektek tervezése, és megvalósítása (komplex irányítás, levezetés ajánlatadástól a sikeres zárásig) Alkalmazás bevezetéshez kapcsolódó projektek vezetése ( felmérés, tanácsadás, bevezetés) Belső és külső projekttagok feladatainak szervezése, kontroll...ápr. 27.
-
hazai IT projektek támogatása és vezetése, hands-on mentalitással informatikai rendszerek tesztelése, teszteredmények analitikus feldolgozása, kiértékelése komplex szoftver hiba esetekben 2nd level szintű hiba- és megoldás keresés nemzetközi IT területekkel és külső partnerekke...ápr. 27.
-
A Termelőeszköz Finanszírozási terület folyamatainak megismerése, folyamatos fejlesztése, kialakítása Fejlesztési Projektekben való részvétel, Üzleti igények megfogalmazása, együttműködés az IT Igazgatósággal a funkcionális követelmények meghatározásában, folyamat tervek készítés...ápr. 27.
-
Webes és appos fejlesztési feladatok megismerése és támogatása, JIRA projektkövető felület kezelése, fejlesztési sprint riportok készítése Tesztelésben és fejlesztési dokumentációkban való részvétel, prezentációkészítés A Yettel. hu oldalainknak karbantartása, árlisták és terméke...ápr. 27.
-
Shadowing different IT operational roles at various sites Learn IT operational and functional procedures with the support of a mentor Support daily business at 1st and 2nd level Manage and support infrastructure and application related changes To represent IT within different bus...ápr. 26.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ápr. 25.
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...ápr. 25.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
SAP HCM modulban felmerülő problémák kezelése, Ticketek nyitása és nyomonkövetése, Lvl2-es szintű támogatás nyújtása, Dokumentálás, fejlesztőkkel való kapcsolattartás.ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.