Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr adminisztrátor állások, munkák pénzügy, könyvelés területen

18 db találat
Szűrés
  • Házipénztár kezelése, bizonylatok ügyviteli rendszerben való rögzítése a Pénzkezelési szabályzat alapján A pénztárban tartott készpénz kezelése és megőrzése, a forgalom bizonylatolt lebonyolítása Pályázati kritériumok jogi és pénzügyi dokumentumainak nyomon követése, a beérkezett...
    máj. 08.
  • számviteli osztály vezetése mérleg és eredmény-kimutatás készítése a vállalat munkatársaival együttműködve helyi adóbevallások készítése adóbevallások készítése (áfa, társasági adó, egyéb adók) adózásra vonatkozó jogszabályok betartása, betartatása adóváltozások követése számvite...
    máj. 10.
  • A több területen való mozgás, mint a pénzügyi és humán terület számodra izgalmat és lehetőséget jelentsen Támogatásodat abban, hogy a vállalat pénzügyei mindig naprakészek legyenek (bejövő szállítói nem anyag számlák iktatásában, alvállalkozói számlák rögzítésében és eseti könyve...
    máj. 10.
  • Pénzügyi és adminisztratív osztály munkájának adminisztratív támogatása Kezeli a munkaidő nyilvántartó rendszert Naprakészen követi és rögzíti a rendszerben a módosításokat A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellá...
    tegnap 12:55
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    máj. 07.
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    szakirányú végzettség (pénzügyi) gyakorlat beszerzésben, könyvelésben vagy HR területen Stabil... .- ft-tól Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Személyi asszisztens; HR adminisztráció... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... school; Personal Assistant; HR Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance...
    máj. 10.
  • TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...
    máj. 06.
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 07.
  • lehetőség családias környezet Teljes munkaidő; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR... adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Általános munkarend; Full time work; High school; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance; HR... Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    tegnap 08:45
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    máj. 06.
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...
    máj. 03.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 10.
  • jogviszony; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Könyvelés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR... , Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work... Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    máj. 10.
  • HR Feladatok: Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek kezelése) Munkaügyi iratok, személyügyi anyagok...
    máj. 06.
  • ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    máj. 07.
  • Be- és kilépési dokumentációk összeállítása, ehhez kapcsolódó folyamatok betartása Munkaszerződés módosításokhoz szükséges dokumentumok előkészítése Munkaügyi iratok rendszerezése, kezelése Időgazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása Szoros kapcsolattartás Bér és TB társosztá...
    ápr. 30.
  • Pénzügyi és igazgatási asszisztens

    2400 Dunaújváros, Papírgyári út 42.
    ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim