Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő online ügyfélszolgálat állások, munkák
24 db találat
Szűrés
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...tegnap 15:42
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...tegnap 15:42
-
Ügyfelekkel és partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben és telefonon Logisztikai folyamatok szervezése Adminisztratív feladatok ellátása Együttműködés és kapcsolattartás a cég többi részlegéveltegnap 14:31
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...Friss
-
teljeskörű hitelbírálat - áru- és személyi hitel ügyfél - dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbentegnap 15:35
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításategnap 09:20
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...ápr. 29.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ápr. 29.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...ápr. 29.
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...ápr. 29.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 28.
-
Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése. Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.ápr. 28.
-
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: rendelések feldolgozása, számlázás, egyéb támogató feladatok...ápr. 28.
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.ápr. 28.
-
Közreműködik a pályázatok teljes körű lebonyolításában; részt vesz a pályázati felhívás és pályázati adatlap előkészítésében; közreműködik a pályázatok befogadásában, nyilvántartásában és feldolgozásában (formai értékelés, az adatok rögzítése és ellenőrzése, hiánypótlás); beszámo...ápr. 27.
-
Telefonos ügyfélszolgálat E-mailek kezelése Webshop kezelése Számlázó program kezelése Megrendelések összekészítése Irodai adminisztrációápr. 27.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...ápr. 27.
-
Rendelésekkel, számlázással, kiszállítással kapcsolatos adminisztráció Rendelés a beszállítóktól Kommunikáció az ügyfelekkel és az értékesítő csapattal Árlisták frissítése CRM rendszerek kezelése Egyéb irodai feladatokápr. 26.