-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
-
SAP • SERVICENOW • ITIL • IT SUPPORT • ABAP • CRM • JIRA
Főbb feladatokReceive, log, and track application incidents and service requests using ticketing tools (ServiceNow or Jira) Communicate with business users in English (and German, if applicable) to understand and resolve issues effectively Support technical teams in coordinating issue resolution and monitoring...
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!