Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
107 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...Friss
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...Friss
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...ma 10:05
-
Administer and operate MOL Group's Identity and Access Management (IAM) solutions. Assess business requirements, define, and implement enhancements into IAM solutions. Oversee collaboration with vendors to ensure delivery of business requirements. Contribute to the expansion of I...ma 09:55
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ma 09:40
-
Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...ma 09:35
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ma 00:50
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...tegnap 22:00
-
Ügyféltől érkező IT igények szerződésszerű teljesítésének támogatása, koordinációs feladatok ellátása Ticketek fogadása, kiosztása, megoldásaik nyomonkövetése Megoldó kollégák koordinálása, munkaszervezés Részvétel projektek tervezésében, megoldási modellek kidolgozásában; A proj...tegnap 16:55
-
Windows és Linux rendszerek támogatása, számítógépes hálózatok, munkaállomások és szerverek felügyelete, karbantartása, felhasználók munkájának támogatása, rendszerüzemeltetési feladatok ellátása, mentések, jogosultságok kezelése, Cloud rendszerek felügyelete (M365, MS Defender),...tegnap 16:00
-
napi üzemeltetési feladatok ellátása, hibajegy kezelés rendszerek monitorozása, monitorozó rendszerek riasztásainak fogadása hálózati eszközök konfigurálása (Arista, Nokia) részvétel a felmerülő problémák kiderítésében rendszeres mentések felügyelete, karbantartása a rendszerek e...tegnap 15:45
-
Informatikai alkalmazások üzemszerű működésének biztosítása. Alkalmazásfelügyeleti feladatok ellátása. Kapcsolattartás a felhasználókkal. Felhasználói profilok, csoportok megtervezése, kialakítása, karbantartása, nyilvántartása, felhasználói jogosultsági igények kezelése. Az alka...tegnap 15:35
-
A hivatali mobiltelefon-előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézése a szerződött szolgáltatókkal új mobiltelefonok és tartozékok beszerzése, mobiltelefonokkal kapcsolatos beállítások, mentések, kisebb javítások elvégzése, felső vezetők mobilkészülékei telefonkönyveinek szinkronizálás...tegnap 15:10
-
Desktop üzemeltetés és támogatás Alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás Együttműködés más szakterületek kollégáival Aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatbantegnap 15:00
-
Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban. Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán Gyógyszertári ügyfeleink tájékoztatása, bejelentett...tegnap 15:00
-
Alkalmazás üzemeltető munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák, konfigurálási és karbantartási feladatok ellátása esetén; Tudj felmérni önállóan folyamatokat és azokból admin guide-okat, oktatási anyagokat készíteni, ezzel is fejlesztve az informatikai te...tegnap 12:20
-
A vállalati referensek teljes körű támogatása a bank elektronikus csatornáit (Honlap, Internet Banking, Mobil Banking, Telepített ügyfélprogramok, SMS szolgáltatás, mobilalkalmazások) érintő kérdésekben, A bank e-csatornáit érintő projektekben való aktív közreműködés, A társterül...tegnap 11:40
-
AIT Biztonsági szabályzatok készítése, rendszeres felülvizsgálata Új vagy már meglévő, AIT és üzleti rendszerekhez a biztonsági ajánlások megfogalmazása Biztonsági oktatási anyagok és tesztek készítése, az oktatások végrehajtásának felügyelete Email biztonsághoz kapcsolódó folyam...tegnap 10:20
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...tegnap 09:30
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...tegnap 09:30