Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások XIII. kerületben középiskolai végzettséggel
21 db találat
Szűrés
-
Hiteligénylési és számlavezető rendszerek napi szintű alkalmazás üzemeltetési feladatainak ellátása két műszakos munkarendben (nappali és éjszakai ügyeleti rendszerben) Windows, Unix/Linux illetve Openshift alapú rendszereken rendszerintegrációs feladatok elvégzése Rendszertervez...tegnap 15:32
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...tegnap 11:32
-
ma 00:30
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...máj. 05.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)máj. 05.
-
Windows szerver környezet konfigurálása, hibajavítás Active Directory üzemeltetés, több erdős környezet kezelése Group Policy kezelés több domain-es környezetben, hibakeresés ADFS, MFA üzemeltetés Microsoft Identity Manager Sync szerver üzemeltetés Elvégzett munkák szakszerű doku...máj. 05.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...máj. 05.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...máj. 05.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...máj. 03.
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...máj. 03.
-
tesztesetek kidolgozása a specifikációk alapján szoftverek tesztelési terveinek elkészítésében részvétel, tesztelés dokumentálása tesztterv szerint a tesztelés végrehajtása, a tesztelés eredményéről tesztjegyzőkönyv készítése, teszteredmények kiértékelése hibajegyek kezelése kapc...máj. 02.
-
A Szerver infrastruktúra csoport munkatársainak vezetése, mentorálása, beosztásuk készítése, feladataik delegálása Támogatás nyújtása ügyfeleink szervereivel kapcsolatos hibaelhárításban Három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalm...máj. 02.
-
az MSSQL adatbázisok napi szintű üzemeltetése, illetve a különböző üzleti, technológiai projektekben történő szakértői szintű szerepvállalás, magas rendelkezésre állású, HA/DR képes adatbázis környezetek üzemeltetése (AlwaysOn), illetve azok tervezésében, kialakításában való rész...máj. 02.
-
Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...máj. 01.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 01.
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Alap infrastruktúra üzemeltetés (szerver, hálózat és kliens); Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői szintnek; Belső ügyfeleinktől érkező IT problémák mego...ápr. 30.
-
Microsoft környezetben, helyszíni és felhő alapú infrastruktúra teljes üzemeltetésében való részvétel; Hibakeresés és azok elhárítása; Hibajegyek kezelése; Informatikai kiszolgáló eszközök tervezése, fejlesztése, karbantartása; Árajánlatok, bizonylatok készítése; Részvétel a Micr...ápr. 30.
-
Információ biztonsági szolgáltatás az ügyfelek részére (L2-L3) Teljeskörű belső IT és információ biztonsági szolgáltatás a vállalat részére (L1) Az ügyfelek részére vállalt szerződés szerinti SLA-k betartása Az elvégzett feladatok dokumentálásaápr. 30.
-
Banki és energetikai alkalmazások manuális tesztelése Hibák feltárása, elemzése, dokumentálása Az elvégzett tesztelés dokumentálása, jegyzőkönyv készítése Ügyfelek támogatása, hibajegyek kezelése Folyamatos kommunikáció, szoros együttműködés a fejlesztő kollégákkal Csapatmunkában...ápr. 26.
-
részvétel az állami társaságok számára kialakított kontrolling adatszolgáltatási rendszer működtetésében és folyamatos tovább fejlesztésében; szakmai kapcsolattartás a rendszer felhasználóival; az új rendszerhez tartozó fejlesztések tesztelése; közreműködés a rendszerfejlesztési...ápr. 26.