Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
31 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...ma 17:19
-
Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...ma 08:40 -
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...tegnap 17:55
-
Üzemelteti a Magyar Nemzeti Múzeum és annak filiáléi/telephelyei szervereit, hálózatát és hálózati eszközeit, munkaállomásait, perifériáit, Wi-Fi és mentési rendszereit. Elvégzi és koordinálja az ezekkel kapcsolatos munkafolyamatokat, elvégzi a szükséges kiépítési, installálási/k...tegnap 16:20
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...tegnap 15:10
-
A HungaroControl kibervédelmi csapatának tagjaként a következő feladatokkal várunk: a Társaság IT biztonsági infrastruktúrájának tervezése, felülvizsgálata, dokumentálása, IT biztonsági infrastruktúra komponensek bevezetése, üzemeltetése, monitorozása, SIEM rendszer üzemeltetése,...tegnap 14:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
A Támogatáskezelő alaptevékenységéhez köthető feladatok informatikai támogatása, informatikai üzemeltetés; az Egységes Pályázatkezelő Rendszer működésének biztosítása, részvétel a fejlesztésekben, a hibák javításában.ápr. 28.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 28.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ápr. 28.
-
Design, implementation, management and further development of complex global business continuity and disaster recovery plans, policies, and procedures (BCM) with a focus on payroll systems/HRIS. Implementation of overarching BCM processes. Contribution to the establish...ápr. 28.
-
informatikai hálózatok üzemeltetése; a hálózat monitorozása, a stabil működés érdekében törekvés az előrelátható problémák preventív módon való elkerülésére, a már felmerült probléma mielőbbi megoldása; felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhasználónak való segítsé...ápr. 28.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ápr. 28.
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...ápr. 27.
-
Fizikai és virtuális adatátviteli hálózatok specifikálása, tervezése, dokumentálása IT hálózati infrastrukturális szolgáltatások meghatározása Passzív és aktív vezetékes hálózati üzemeltetése, karbantartása, fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése WiFi hálózat üzemeltetése, fej...ápr. 27.
-
Ügyféltől érkező IT igények szerződésszerű teljesítésének támogatása, koordinációs feladatok ellátása Ticketek fogadása, kiosztása, megoldásaik nyomonkövetése Megoldó kollégák koordinálása, munkaszervezés Részvétel projektek tervezésében, megoldási modellek kidolgozásában; A proj...ápr. 27.
-
Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban. Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán Gyógyszertári ügyfeleink tájékoztatása, bejelentett...ápr. 27.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 27.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ápr. 27.