Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
74 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...tegnap 20:35
-
Szuperszámítógép üzemeltetése: nagyteljesítményű szerver rendszerek, speciális hálózati igények és többszintű tárolórendszerek üzemeltetése. Rendszer- és üzemeltetés automatizálás, Site Reliability Engineer feladatok. Rendszer-integráció nagy teljesítményű hardver és szoftverkomp...tegnap 14:15
-
Szerver üzemeltetés során tapasztalható feladatok: Ticketek napi szintű kezelése Szerverek létrehozása, frissítése, nem használt szerverek törlése (Windows, Linux) Szerverjogosultságok megadása Szerver vagy hálózatoldalon felmerülő problémák, hibák proaktív feltárása SCCM pa...tegnap 13:40
-
A Támogatáskezelő alaptevékenységéhez köthető feladatok informatikai támogatása, informatikai üzemeltetés; az Egységes Pályázatkezelő Rendszer működésének biztosítása, részvétel a fejlesztésekben, a hibák javításában.tegnap 12:50
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...tegnap 12:35
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...tegnap 12:20
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...tegnap 11:35
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Design, implementation, management and further development of complex global business continuity and disaster recovery plans, policies, and procedures (BCM) with a focus on payroll systems/HRIS. Implementation of overarching BCM processes. Contribution to the establish...tegnap 10:15
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...tegnap 09:40
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...tegnap 00:50
-
Ügyféltől érkező IT igények szerződésszerű teljesítésének támogatása, koordinációs feladatok ellátása Ticketek fogadása, kiosztása, megoldásaik nyomonkövetése Megoldó kollégák koordinálása, munkaszervezés Részvétel projektek tervezésében, megoldási modellek kidolgozásában; A proj...ápr. 27.
-
Kubernetes, OpenStack, Elasticsearch alapú, elosztott on-prem cloud infrastruktúra fejlesztése és fenntartása, tuning-ja. Mesterséges intelligencia, gépi tanulás, adattó, GPU alapú szolgáltatások kialakítása. Elosztott platform szolgáltatások cloud-native alapú fejlesztése. Integ...ápr. 27.
-
Windows és Linux rendszerek támogatása, számítógépes hálózatok, munkaállomások és szerverek felügyelete, karbantartása, felhasználók munkájának támogatása, rendszerüzemeltetési feladatok ellátása, mentések, jogosultságok kezelése, Cloud rendszerek felügyelete (M365, MS Defender),...ápr. 27.
-
Desktop üzemeltetés és támogatás Alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás Együttműködés más szakterületek kollégáival Aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatbanápr. 27.
-
Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban. Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán Gyógyszertári ügyfeleink tájékoztatása, bejelentett...ápr. 27.
-
Alkalmazás üzemeltető munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák, konfigurálási és karbantartási feladatok ellátása esetén; Tudj felmérni önállóan folyamatokat és azokból admin guide-okat, oktatási anyagokat készíteni, ezzel is fejlesztve az informatikai te...ápr. 27.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 27.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ápr. 27.