Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
202 db találat
Szűrés
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...ápr. 25.
-
Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...ápr. 25.
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...ápr. 25.
-
Irodatechnikai készülékek hardveres és szoftveres javítása Gyártói változások, hibajavítások nyomon követése Költségmanagment rendszerek felügyelete Ügyfelekkel való szakmai kapcsolattartásápr. 25.
-
Monitoring Tools Lead having a Strong ability to monitor and diagnose IT infrastructure, application services, servers, network alerts, events, or issues. Responsible for overall project deliverables- scoping, Project plan, requirement document, proposals, and other requisite doc...ápr. 25.
-
ESM Service Delivery Owner Representing Enterprise Service Management towards key Business partners As SPOC works closely with GBS ESM’s Client Management team for better fulfillment of services contracts Collaborate with GBS IT Operation & other Resolver teams to continuously im...ápr. 25.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ápr. 25.
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel Hibajegyek kezelése, hálózati és kliens oldali hibaelhárítás Szerver oldali hibabehatárolás, elhárítás Implementációs és ütemezett karbantartási feladatok ellátása szerver környezetben Tevékenységek adm...ápr. 25.
-
BCM feladatok ellátása, beleértve az üzleti hatáselemzések (BIA) aktualizálását, a Biztosító üzletmenet folytonossági terveinek (BCP) éves felülvizsgálatát és azok tesztelésének koordinációját, lebonyolítását. IT katasztrófa elhárítással kapcsolatos (DR) tesztelések dokumentáción...ápr. 25.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ápr. 25.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementápr. 25.
-
a kívánatos telepítési hely körzetének kijelölése, az ún. telepítési kör meghatározása. az EOV koordináták meghatározása, fényképfelvételek készítése, a helyrajzi számok és tulajdoni lapok beszerzése A telepítési helyéül választandó ingatlan tulajdonosával tárgyalások az adásvét...ápr. 25.
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése Partnereink hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Irod...ápr. 25.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján a vállalati célok figyelembevétele mellett releváns ajánlat adása, szerződések megkötése Eszközök bemutatása...ápr. 25.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...ápr. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
a banki folyamatokat kiszolgáló rendszerek, feldolgozások napi futtatása a rendszerek működésének folyamatos ellenőrzése üzemeltetési hibák elhárítása , nyomon követése, riportolása kapcsolattartás külső beszállítókkal kapcsolattartás üzleti területekkel és IT társterületek...ápr. 25.
-
Italian Speaking Service Desk Support - Level 2 - Future Opportunity
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...ápr. 25.