Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
243 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 13.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 13.
-
új megoldásokat tervezel a Product ownerrel együttműködve öszegyűjtöd a szoftverrel kapcsolatos üzleti és technikai elvárásokat, amiket a Scrum fejlesztői csapatunkkal együttműködve valósítasz meg elkészíted a műszaki specifikációkat egyezteteted ezeket a fejlesztőkkel, egyszerűb...máj. 13.
-
Update and create product documentation in English while maintaining accuracy, clarity, and consistency. Ensure the high quality of product information by adhering to established guidelines and standards. Collaborate with cross-functional teams to manage project tasks and s...máj. 13.
-
Linux alapokra épülő infrastruktúra üzemeltetése. Linux rendszerek telepítése, napi szintű üzemeltetése, frissítése Problémák szakszerű elhárítása Fejlesztők támogatása Virtuális/konténerezett környezetek kialakítása, napi szintű üzemeltetése Monitoring rendszer használata és kon...máj. 13.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 13.
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...máj. 12.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...máj. 12.
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 12.
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésmáj. 12.
-
Hibabehatárolás, javítás, alkatrészcsere a szerviz telephelyére beérkező informatikai eszközökön (pl. pc, notebook, különböző nyomtatók, mobilok, PDA-k, szkennerek) Eseti és időszakos karbantartási feladatok ellátása a műszaki dokumentációk, előírások alapján Bevizsgálás, selejte...máj. 12.
-
Business request, issue elemzés. Testreszabás SAP-ban az üzleti követelmények teljesítése érdekében. Programozási kérések létrehozása, illetve a javított verziók és az új megoldások tesztelése. Master Data HANA-ban való karbantartása, szükség esetén ABAP-ban való átprogramozása...máj. 12.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 12.
-
Szenior alkalmazás üzemeltető
Legyen az első 5 jelentkező között!1131. Budapest Madarász Viktor utca 12.Hiteligénylési és számlavezető rendszerek napi szintű alkalmazás üzemeltetési feladatainak ellátása két műszakos munkarendben (nappali és éjszakai ügyeleti rendszerben) Windows, Unix/Linux illetve Openshift alapú rendszereken rendszerintegrációs feladatok elvégzése Rendszertervez...máj. 12. -
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...máj. 12. -
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...máj. 12.
-
- Magas rendelkezésre állású Linux és Windows rendszerek üzemeltetése, - Részvétel komplex IT infrastruktúrák tervezésében, üzemeltetésében, fejlesztésében, - Hálózati eszközök telepítése, konfigurálása és üzemeltetése (Routerek, UTMek, L3-as switchek, stb.), - SaaS és On-Prem Sz...máj. 12.
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...máj. 12.
-
SAP modul támogatás és tanácsadás a vállalati folyamatok optimalizálása érdekében belső ügyfeleink folyamatainak támogatása elsősorban SAP IS-U modult érintően (customizing, hibaelhárítás, problémamegoldás) együttműködés belső szervezeti egységekkel, társterületekkel közreműködés...máj. 12.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...máj. 12.