Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kft állás, munka (pályakezdő/friss diplomás)
27 db találat
Szűrés
-
Ha egy kereskedelemmel foglalkozó vállalat kisebb IT csapatában éreznéd jól magad Szívesen veszel részt új fejlesztésekben Örömmel bővíted a cégünknél már működő, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünket és szívesen foglalkozol új moduljainak fejlesztésével és bevezetés...ma 11:59
-
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire...ma 18:15
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ma 16:10
-
A cég informatikai rendszerének napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a berend...ma 15:05
-
az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...ma 14:55
-
Update and create product documentation in English while maintaining accuracy, clarity, and consistency. Ensure the high quality of product information by adhering to established guidelines and standards. Collaborate with cross-functional teams to manage project tasks and s...ma 14:00
-
Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján a vállalati célok figyelembevétele mellett releváns ajánlat adása, szerződések megkötése Eszközök bemutatása...ma 13:55
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ma 13:45
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...ma 13:08
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ma 11:25
-
IT application operation Growwwer (Retail related applications)
Budapest, XI. district, Dombóvári út 28.Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...ma 13:45 -
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...ma 11:05
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...ma 11:00
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ma 12:25
-
Az első időszakban elméleti és gyakorlati tréningeken vennél részt külföldön, ahol mindenre megtanítanak; Ezt követően 5-6 fős nemzetközi csapatban dolgoznál a világ különböző részein; Egy-egy üzembe helyezés általában 12 hetet vesz igénybe; Közepes méretű ipari gázturbinák beüze...ma 05:03
-
Getting to know the corporate infrastructure systems, components and services within the MOL IT organization, then operating them in accordance with information security rules and business continuity requirements under the direction of the head of Corporate Infrastructure. WHAT...ma 13:45
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...ápr. 27.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 26.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.