Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
391 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel, gépkocsivezetőkkel és az alvállalkozókkal Dedikált kapcsolattartás ügyfelekkel (főképpen e-mailben, telefonon) Társosztályokkal történő folyamatos kommunikáció, együttműködés Adminisztrációs tevékenység végzése Riportok, kimutatások készítése Száml...tegnap 23:33
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...tegnap 18:29
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...tegnap 16:36
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 15:31
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...tegnap 15:08
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...tegnap 15:02
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementtegnap 14:53
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 12:36
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:36
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:36
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:35
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:35
-
Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás. A feladatok és a mun...tegnap 10:48
-
· Megrendelések feldolgozása, kezelése · Számlázás · Ügyfelekkel való kapcsolattartásma 05:22
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelésema 05:05
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ma 00:30
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.tegnap 15:35
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...tegnap 15:30
-
részére élmény legyen minden személyes interakció, személyre szabott ajánlatokban részesülhessenek, elégedettsége magas szinten biztosított legyen minden ügyintézés során.tegnap 14:50