Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák középiskolai végzettséggel
102 db találat
Szűrés
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...tegnap 16:36
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 15:31
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 12:36
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:36
-
A Szerver infrastruktúra csoport munkatársainak vezetése, mentorálása, beosztásuk készítése, feladataik delegálása Támogatás nyújtása ügyfeleink szervereivel kapcsolatos hibaelhárításban Három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalm...Friss
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ma 12:55
-
A Semmelweis Egyetem szervezeti egységeinek számítógépparkjának üzemeltetésében és a felhasználók támogatásában való közreműködés A beérkező hibajegyek kezelése Munkaállomások és perifériák teljeskörű (hardver/szoftver) felügyelete, karbantartása, felmerülő problémák beazonosítás...ma 12:22
-
saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...ma 11:50
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...ma 11:20
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ma 09:55
-
az általad felügyelt rendszerek esetében a jogosultságok kiadása ill. visszavonása a rendszerekkel kapcsolatos napi történések dokumentálása a rendszerek validált állapotának fenntartása, változtatáskezelés és deviáció kezelés, kockázatelemzésekben történő aktív részvétel a rends...ma 09:45
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...tegnap 20:35
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
BCM feladatok ellátása, beleértve az üzleti hatáselemzések (BIA) aktualizálását, a Biztosító üzletmenet folytonossági terveinek (BCP) éves felülvizsgálatát és azok tesztelésének koordinációját, lebonyolítását. IT katasztrófa elhárítással kapcsolatos (DR) tesztelések dokumentáción...tegnap 15:30
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...tegnap 15:30
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementtegnap 14:53
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:55
-
Italian Speaking Service Desk Support - Level 2 - Future Opportunity
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...tegnap 11:50 -
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...tegnap 11:42
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...tegnap 11:32