Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
49 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
end user IT support for local and international sites in MS Windows environment infrastructure administration (L1, L2), including network, virtualization, servers, cloud-based solutions work together with the internal/external IT partners documentation, change management HW and S...tegnap 14:46
-
Budapesti irodánkban (és részben home office-ban), egy klassz csapat tagjaként járulsz majd hozzá szakértő munkáddal ahhoz, hogy magyar és nemzetközi nagyvállalati ügyfeleink költséghatékony és egyúttal legális licencgazdálkodással akár szoftverköltéseik 30%-át is megtakaríthassá...máj. 14.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 15:30
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...tegnap 14:25
-
Deviza pénzforgalomban résztvevő rendszerek, SWIFT és AML szolgáltatást érintő informatikai alkalmazások üzemeltetési feladatainak ellátása és projektek támogatása Éles és teszt környezetek támogatása, karbantartása Verzióváltások, telepítések végrehajtása a rendszerszervezőkkel...tegnap 14:05
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 14.
-
As a System Administrator at Kyndryl, you’ll solve complex problems and identify potential future issues across the spectrum of platforms and services. You’ll be at the forefront of new technology and modernization, working with some of our biggest clients – which means some of t...máj. 14.
-
Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...máj. 13.
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestNow is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...máj. 13. -
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 13.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...máj. 13.
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...máj. 13.
-
Az ügyfélszolgálatról érkező, a KIFÜ szolgáltatásaihoz kapcsolódó műszaki igények, hibák, kérések kezelése, megoldása Diákhálós, valamint HBONE végpontok napi üzemeltetése (kint lévő eszközök cseréje, új végpontok létesítése vagy leszerelése, WIFI hálózat kiépítése, javítása) Tár...máj. 13.
-
Számítástechnikai rendszerek folyamatos működtetése, működésének felügyelete, számítástechnikai rendszerekben bekövetkező hibák elhárításának felügyelete illetve abban való részvétel, kapcsolattartás a felhasználókkal, az üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív tevékenységek el...máj. 13.
-
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...máj. 13.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 13.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 12.