Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
112 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
end user IT support for local and international sites in MS Windows environment infrastructure administration (L1, L2), including network, virtualization, servers, cloud-based solutions work together with the internal/external IT partners documentation, change management HW and S...ma 14:46
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésema 13:45
-
Hazai középvállalatok informatikai rendszereinek üzemeltetése Ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás szóban és írásban Virtuális szerver rendszerek és MS Windows szerverek üzemeltetése Mentési rendszerek, NAS felügyelete Szerver és desktop támogatás biztosítása Informatikai...ma 10:24
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...ma 09:14
-
Budapesti irodánkban (és részben home office-ban), egy klassz csapat tagjaként járulsz majd hozzá szakértő munkáddal ahhoz, hogy magyar és nemzetközi nagyvállalati ügyfeleink költséghatékony és egyúttal legális licencgazdálkodással akár szoftverköltéseik 30%-át is megtakaríthassá...tegnap 14:27
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésma 18:50
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...ma 17:20
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 15:30
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...ma 14:25
-
Deviza pénzforgalomban résztvevő rendszerek, SWIFT és AML szolgáltatást érintő informatikai alkalmazások üzemeltetési feladatainak ellátása és projektek támogatása Éles és teszt környezetek támogatása, karbantartása Verzióváltások, telepítések végrehajtása a rendszerszervezőkkel...ma 14:05
-
Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást biztosítasz Eszkö...ma 13:30
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...ma 13:19
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...ma 12:00
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
aktív részvétel telekommunikációs szolgáltatás bevezetésében; szolgáltatások zavartalan és folyamatos működéséhez szükséges feltételek biztosítása; kapcsolattartás az ügyfelekkel (B2G) és az ügyfeleknek kiadott SIM kártyák kezelése; felmerült hibák nyomon követése, részvétel a me...ma 09:00
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...ma 08:10
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...tegnap 20:13
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
Az IT osztály képviselete és kapcsolattartás a repülőtér forgalmi és terminál üzemeltetési 7x24 órás felügyeletet adó szervezeti egységei felé Részvétel az informatikai változások kezelésének koordinálásában, mind a meglévő rendszerek módosítása során, és a bevezetésre kerülő új...tegnap 15:10
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...tegnap 15:10