Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
77 db találat
Szűrés
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 15:26
-
Linux alapokra épülő infrastruktúra üzemeltetése. Linux rendszerek telepítése, napi szintű üzemeltetése, frissítése Problémák szakszerű elhárítása Fejlesztők támogatása Virtuális/konténerezett környezetek kialakítása, napi szintű üzemeltetése Monitoring rendszer használata és kon...ma 08:12
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...tegnap 15:05
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...ma 16:35
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ma 16:20
-
Desktop üzemeltetés és támogatás Alap szintű szerver üzemeltetés és támogatás Együttműködés más szakterületek kollégáival Aktív, kezdeményező részvétel az üzemeltetői csapatbanma 15:00
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ma 13:25
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 11:55
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 11:25
-
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...ma 10:20
-
Microsoft PowerBI implementációkat végez a hibák elhárítása érdekében, optimalizál és L2 támogatást nyújt energetikai partnerünk számára. SQL-lekérdezések és Python szkriptek fejlesztésével és karbantartásával javítja a platform funkcionalitását. PowerBI integrációkat hajt végre...ma 10:19
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ma 09:30
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ma 08:50
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 21:50
-
Közreműködés saját és nagyvállalati magas rendelkezésre állású IT rendszerek kialakításában és üzemeltetésében Nemzetközi projektekben való részvétel CI/CD folyamatok kialakítása és felügyelete Cloud eszközök használata, konfigurálása Docker, Kubernetes vagy OpenShift technológiá...tegnap 16:20
-
Ügyviteli szoftverek és alkalmazások üzemeltetése A felhasználók támogatása üzleti alkalmazások használatában Alkalmazáskörnyezet teljes körű felügyelete Éles és teszt rendszerben történő telepítés, tesztelés Tevékenység precíz dokumentálása Incidens kezelés Kapcsolattartás és eg...tegnap 14:05
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 13:10
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 12:55
-
megadott címlista alapján, személyesen felkeresed új és meglévő ügyfeleinket otthonukban, ahol élményt nyújtó konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást folytatsz, ajánlatot készítesz, majd értékesítesz(Ügynöki tevékenység) területi információkat gyűjtesz, melyről jelzést...tegnap 12:06
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően(hétvégén is) az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom termékek és szolgáltatások értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, m...tegnap 11:57