Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák középiskolai végzettséggel
23 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 15:30
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Az IT osztály képviselete és kapcsolattartás a repülőtér forgalmi és terminál üzemeltetési 7x24 órás felügyeletet adó szervezeti egységei felé Részvétel az informatikai változások kezelésének koordinálásában, mind a meglévő rendszerek módosítása során, és a bevezetésre kerülő új...máj. 14.
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...máj. 14.
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel; Felügyeleti rendszerrel (Zabbix) kapcsolatos kérések kezelése; Szerver üzemeltető kollégáknak segítségnyújtás a hibák behatárolásában; Felügyeleti rendszer (Zabbix) folyamatos naprakészen tartása, a mo...máj. 14.
-
Ügyviteli szoftverek és alkalmazások üzemeltetése A felhasználók támogatása üzleti alkalmazások használatában Alkalmazáskörnyezet teljes körű felügyelete Éles és teszt rendszerben történő telepítés, tesztelés Tevékenység precíz dokumentálása Incidens kezelés Kapcsolattartás és eg...máj. 14.
-
BCM feladatok ellátása, beleértve az üzleti hatáselemzések (BIA) aktualizálását, a Biztosító üzletmenet folytonossági terveinek (BCP) éves felülvizsgálatát és azok tesztelésének koordinációját, lebonyolítását. IT katasztrófa elhárítással kapcsolatos (DR) tesztelések dokumentáción...máj. 13.
-
Támogatás a raktárakban A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése Jelentéskés és management eszközök (SQL) fejlesztése és kezelése A raktárrendszer, az összes támogató folyamat és szolgáltatás felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése é...máj. 13.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...máj. 13.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 13.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 13.
-
Linux alapokra épülő infrastruktúra üzemeltetése. Linux rendszerek telepítése, napi szintű üzemeltetése, frissítése Problémák szakszerű elhárítása Fejlesztők támogatása Virtuális/konténerezett környezetek kialakítása, napi szintű üzemeltetése Monitoring rendszer használata és kon...máj. 13.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 13.
-
Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...máj. 12.
-
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...máj. 11.
-
beérkező anyagok átvétele üzemfenntartási anyagok, tartalék alkatrészek, munka- és védőruhák, egyéb anyagok és szerszámok raktározása, megrendelt anyagok beérkezéséről az igénylő egység értesítése, ellenőrizni a raktárkészletet és szoros kapcsolat tartása az anyagbeszerzéssel meg...máj. 10.
-
Design, implementation, management and further development of complex global business continuity and disaster recovery plans, policies, and procedures (BCM) with a focus on payroll systems/HRIS. Implementation of overarching BCM processes. Contribution to the establish...máj. 10.
-
Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...máj. 10. -
Fizikai és virtuális adatátviteli hálózatok specifikálása, tervezése, dokumentálása IT hálózati infrastrukturális szolgáltatások meghatározása Passzív és aktív vezetékes hálózati üzemeltetése, karbantartása, fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése WiFi hálózat üzemeltetése, fej...máj. 09.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 09.