Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák pályakezdőknek
57 db találat
Szűrés
-
Informatikai alkalmazások üzemszerű működésének biztosítása. Alkalmazásfelügyeleti feladatok ellátása. Kapcsolattartás a felhasználókkal. Felhasználói profilok, csoportok megtervezése, kialakítása, karbantartása, nyilvántartása, felhasználói jogosultsági igények kezelése. Az alka...ma 15:35
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...ma 09:30
-
Korszerű, legújabb technológiákat is használó nagyvállalati informatikai biztonsági projektekben való közreműködés Részvétel információbiztonsági kontrollok tervezésében, fejlesztésében Információbiztonsági irányítási rendszer kialakítása és működtetése Információbiztonsági ellen...ma 05:05
-
részvétel az állami társaságok számára kialakított kontrolling adatszolgáltatási rendszer működtetésében és folyamatos tovább fejlesztésében; szakmai kapcsolattartás a rendszer felhasználóival; az új rendszerhez tartozó fejlesztések tesztelése; közreműködés a rendszerfejlesztési...tegnap 15:20
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...tegnap 11:05
-
üzleti és technikai specifikációk készítése, egyeztetése tesztelési és dokumentálási feladatok együttműködés a szakterületekkel, külső beszállítókkal fejlesztések dokumentálása, nyomon követése informatikai nyilvántartások kezelése kapcsolódó jogszabályok, szabványok, előírások m...tegnap 11:00
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 09:55
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 25.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ápr. 25.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján a vállalati célok figyelembevétele mellett releváns ajánlat adása, szerződések megkötése Eszközök bemutatása...ápr. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ápr. 25.
-
Beérkező információbiztonsági incidensek kezelése, Elsődleges intézkedések megtétele, Incidensek és intézkedések dokumentálása, jelentések összeállítása, Incidensek szabályzatnak megfelelő kezelése.ápr. 25.
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...ápr. 25.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
A készenléti szervek kommunikációs igényeit kiszolgáló mobil távközlési hálózat folyamatos működésének biztosítása; A hálózat üzemeltetése során felmerült problémák, anomáliák, műszaki meghibásodások azonosítása és vizsgálata, elemzése; A hálózatterhelés és a kapacitás kihasznált...ápr. 25.
-
Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel. A villamos hálózati berendezéseket, anyagokat, munkavégzési módszereket érintő jogszabályok és egyéb kötelezőérvényű szabályozások betartása, betartatása. Villamos hálózatok nyom...ápr. 25.
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...ápr. 24.
-
SAP riportok futtatása, eredmények ellenőrzése és feltöltése Igény esetén egyeztetés üzemekkel és egyéb szervezetekkel Folyamatfejlesztési javaslatok készítésében való közreműködésápr. 24.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 24.