Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák pályakezdőknek

21 db találat
Szűrés
  • üzleti és technikai specifikációk készítése, egyeztetése tesztelési és dokumentálási feladatok együttműködés a szakterületekkel, külső beszállítókkal fejlesztések dokumentálása, nyomon követése informatikai nyilvántartások kezelése kapcsolódó jogszabályok, szabványok, előírások m...
    ápr. 26.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    ápr. 26.
  • Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...
    ápr. 25.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 25.
  • az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...
    ápr. 24.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 24.
  • A cég informatikai rendszerének napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a berend...
    ápr. 23.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ápr. 23.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ápr. 23.
  • Szuperszámítógép üzemeltetése: nagyteljesítményű szerver rendszerek, speciális hálózati igények és többszintű tárolórendszerek üzemeltetése. Rendszer- és üzemeltetés automatizálás, Site Reliability Engineer feladatok. Rendszer-integráció nagy teljesítményű hardver és szoftverkomp...
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim