Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák

107 db találat
Szűrés
  • Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...
    ma 12:25
  • Kapcsolattartás a felhasználókkal HelpDesk rendszer kezelése, hibajegyek felvétele, átadása, lezárása Munkaállomások kiépítése és karbantartása Hálózati végpontok bekötése, kialakítása A feladatkört vagy jogosultságot meghaladó probléma eséten annak eszkalálása...
    ma 11:55
  • Az SAP S/4HANA bevezetésének támogatása az üzleti célok figyelembevételével; Részvétel a tervezésben, stratégiák és célkitűzések definiálásában; Folyamatos javaslattétel a hatékonyabb folyamatokért; A projekt folyamatfejlesztése, nyomon követése, koordinálása és tesztelése; Válto...
    ma 11:10
  • ERP szakértő

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2084 Pilisszentiván
    A vállalat belső ERP-rendszerének (CSB) napi kezelése, működtetése. A vállalatirányítási rendszer felhasználóinak támogatása (kb. 20 fő), kérdések megválaszolása, kéréseik megoldása. Események, felmerülő problémák megoldása, jelentése és nyomon követése. Együttműködés a vállalati...
    tegnap 15:30
  • Üzleti követelmények meghatározása és a fejlesztőcsapatokkal való egyeztetés. Üzleti folyamatok fejlesztésének koordinálása és optimalizálása. Projekttervek készítése, határidők betartása és költségvetés kezelése. Folyamatos kommunikáció és egyeztetések lebonyolítása a projekttag...
    tegnap 13:44
  • A Semmelweis Egyetem szervezeti egységeinek számítógépparkjának üzemeltetésében és a felhasználók támogatásában való közreműködés A beérkező hibajegyek kezelése Munkaállomások és perifériák teljeskörű (hardver/szoftver) felügyelete, karbantartása, felmerülő problémák beazonosítás...
    tegnap 12:22
  • Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...
    ápr. 25.
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim