-
2314 Halásztelek
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT rendszergazda feladatok ellátása, a vállalat működésének IT oldalról történő biztosítása
- Az IT infrastruktúra felügyelete, karbantartása, hálózatépítés, fejlesztések
- Szoftver és hardver eszközök és szolgáltatások kezelése, beszerzése
- IT Helpdesk feladatok ellátása
November 21. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
-
LINUX • MS OFFICE • PHP • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- Komplex informatikai környezetek Linux operációs rendszer rétegének üzemeltetése (RedHat, SUSE),
- Üzemeltetést támogató automatizmusok kialakításában való részvétel,
- Zabbix monitoring jelzések értelmezése,
- SuSe MLM felületek napi szintű használata.
Tegnap 13:04 -
-
Diákmunka - Technical Writer
Budapest 13. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
-
DATABASE • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok•Objectives of the service: oDevelop comprehensive Knowledge Base documentation that meets organizational ITSM standards oGain deep understanding of services and processes, and translate complex information into simple, polished, engaging content oWrite user-friendly content that meets the needs of...
November 10. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
IT Alkalmazásüzemeltető
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- pénzintézeti környezetben lévő FrontEnd és BackEnd alkalmazások üzemeltetése (2nd level support),
- részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban,
- tesztelések támogatása,
- új szoftververziók telepítése (teszt, illetve éles környezetben),
November 13.• Előre sorolva november 24. -
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva november 24. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Staffing responsibilities (1:1, Performance Management, Development/Training etc.)
- Provide direct reports with ongoing mentoring, coaching and other feedback for professional development
- Monitor case management activity levels to ensure SLA’s are met for your reports payrolls
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Hálózat/ Rendszerüzemeltető informatikus
1135 Budapest, Béke utca 65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközreműködés az informatikai eszközök, rendszerek üzemeltetésében, karbantartásában, a használat során felmerülő tapasztalatok gyűjtése, elemzése és ezekhez kapcsolódó dokumentáció vezetése,...
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support of network infrastructure
- Operation and maintenance of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management)
- Troubleshooting
- Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support of network infrastructures
- Operation maintenance and development of network infrastructure (switching, routing, multivendor firewall, wireless and identity management – mainly firewall)
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
Technikai helpdesk munkatárs
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 21. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Helpdesk L2 Kliensüzemeltető
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
November 18. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vállalati kiszolgálók és virtualizációs környezet napi üzemeltetése.
- Problémák diagnosztizálása, incidensek kezelése: hibakeresés, elemzés, megoldás, eszkaláció.
- Mentési / visszaállítási folyamatok felügyelete, tesztelése.
November 18. -
IT szakértő
1138 Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
ERP • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- Közreműködés a NIS2 irányelv által meghatározott kiberbiztonsági követelmények teljesítésében, valamint a kapcsolódó informatikai folyamatok fejlesztésében és nyomon követésében
- Tűzfalak és adatátviteli rendszerek működésének támogatása, felügyelete
Október 31. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés
- Személyes helyszíni felhasználótámogatás
- Informatikai eszközök előkészítése, telepítése
- Informatikai eszközök helyszíni üzembehelyezése
- Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken
- Mobileszközök előkészítése, üzembehelyezése
November 07. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások Pilisborosjenőn középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!