Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások Budapesten egyetemi végzettséggel

62 db találat
Szűrés
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    máj. 07.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ma 10:12
  • IT HelpDesk munkatárs

    1134 Budapest, Róbert Károly krt. 77.
    Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...
    tegnap 13:48
  • Mérnökökkel való együttműködés az Aladdin analitikai platform fejlesztésében Új funkciók tervezése és létrehozása a felhasználókkal és a Product Team-mel közreműködve Bekapcsolódás a befektetési és analitikai folyamatokba AI/Machine Learning modellek és algoritmusok létrehozása é...
    ma 11:20
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    ma 08:40
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    tegnap 16:20
  • Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...
    tegnap 12:25
  • Kliensüzemeltető

    1134 Budapest, Róbert Károly krt. 77.
    Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...
    tegnap 11:56
  • Egyedi fejlesztésű üzleti alkalmazások tesztelési feladatainak ellátása (funkcionális, integrációs és end-to-end tesztelés) Részvétel tesztforgatókönyv elkészítésében Manuális tesztelési feladatok ellátása, teszteredmény dokumentálása Hibák dokumentálása, javítás visszatesztelése...
    tegnap 10:20
  • Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...
    tegnap 09:00
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim