Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások Budapesten egyetemi végzettséggel

80 db találat Szűrés
  • A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékozta...
    tegnap 10:37
  • Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...
    tegnap 17:41
  • Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...
    tegnap 14:51
  • Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...
    tegnap 12:51
  • A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.
    tegnap 11:46
  • Handle end user calls and web queries in German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    tegnap 11:11
  • Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...
    tegnap 10:41
  • - Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...
    dec. 06.
  • Az ügyfelektől érkező megkeresések fogadása, Technikai, műszaki és értékesítési kérdésekben való segédkezés, Fejlesztőkkel való együttműködés.
    dec. 06.
  • Microsoft alapú irodai IT rendszerek üzemeltetése IT segítség a felhasználóknak a napi munkájukban (IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása; felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése) Irodai hardverek és szoftverek karbantartása Segítség a partnereknek az online...
    dec. 06.
  • Vállalati telefonflotta kezelése: eszközkiadás, eszköz visszavétel, budget tervezés Csomagváltások kezelése, készülékcserék beütemezése Mobileszközök teljes életútjának kezelése a vállalaton belül Telekommunikációs céggel való kapcsolattartás Kommunikációs osztállyal való együttm...
    dec. 06.
  • Pénzügyi-informatikai szoftverfejlesztés szakmai támogatása; Üzleti igények felmérése, specifikálása; Jogszabálykövető fejlesztések specifikálása, A rendszer használatának betanítása; A használat későbbi támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése; Integrált...
    dec. 06.
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...
    dec. 06.
  • Hostware Terméktámogató

    1149 Budapest, Róna utca 120.
    HostWare programok installálása, oktatása, telefonos ügyelet ellátása
    dec. 06.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim