Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások Budapesten egyetemi végzettséggel
80 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:38
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékozta...tegnap 10:37
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése angol, illetve francia, német, vagy olasz nyelven, távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása, távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentál...tegnap 10:03
-
Professzionális módon kezeld az IT-hibajelentéseket, kérdéseket és változtatási kéréseket. Telefonon és írásban foglalkozz ügyfeleink problémáival. Hatékonyan kezeld, ellenőrizd és irányítsd tovább a hibajegyeket, figyelve a részletekre. Mint az ügyfelek és a második szintű támog...Friss
-
What will be your roles and responsibilities in the team? Support Operations team with investigating system issues Support Operations team with reporting enquiries Perform user access administration and regular access reviews Pre-screening system issues then report to Applicati...tegnap 20:21
-
Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...tegnap 17:41
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...tegnap 14:51
-
Kb. 50-100 felhasználó hardver- és szoftverproblémáinak kezelése, Office 365 felhasználói fiókok (levelezés, terjesztési listák, sharepoint stb. ) üzemeltetése, Informatikai leltár vezetése, karbantartási és fejlesztési ütemterv készítése, IT perifériák üzemeltetése, On-site üzem...tegnap 12:51
-
Informatikai munkatárs (Informatikai és kommunikációs rendszerek felhasználóit támogató)
1134 Budapest, Róbert Károly körút 44.A leendő munkatárs feladata műszaki segítség nyújtása közvetlenül vagy telefonon, e-mailben vagy más elektronikus eszköz segítségével az IT infrastruktúra felhasználói részére.tegnap 11:46 -
Czech speaking Service Desk Agent (Evening and weekend shift)
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 11:11 -
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...tegnap 10:41
-
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett b...tegnap 09:06
-
- Üzemeltetési csapat szerződés szerinti menedzselése és ellenőrzése - Megrendelői oldallal történő rendszeres kapcsolattartás - Megrendelői igények egyeztetése és definiálása - Üzemeltetési csapat minőségbiztosítása - SLA-k betartatása, nyomonkövetése, riportolása - Eredményt...dec. 06.
-
Az ügyfelektől érkező megkeresések fogadása, Technikai, műszaki és értékesítési kérdésekben való segédkezés, Fejlesztőkkel való együttműködés.dec. 06.
-
Microsoft alapú irodai IT rendszerek üzemeltetése IT segítség a felhasználóknak a napi munkájukban (IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása; felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése) Irodai hardverek és szoftverek karbantartása Segítség a partnereknek az online...dec. 06.
-
Vállalati telefonflotta kezelése: eszközkiadás, eszköz visszavétel, budget tervezés Csomagváltások kezelése, készülékcserék beütemezése Mobileszközök teljes életútjának kezelése a vállalaton belül Telekommunikációs céggel való kapcsolattartás Kommunikációs osztállyal való együttm...dec. 06.
-
Pénzügyi-informatikai szoftverfejlesztés szakmai támogatása; Üzleti igények felmérése, specifikálása; Jogszabálykövető fejlesztések specifikálása, A rendszer használatának betanítása; A használat későbbi támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése; Integrált...dec. 06.
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...dec. 06.
-
Business Process Expertise - In this role, you will facilitate translation of Business requirements to IT solutions In addition you will manage local SAP authorization concept and relevant tasks including regular audit activities Ensure Cross country Business Process alignment an...dec. 06.
-
HostWare programok installálása, oktatása, telefonos ügyelet ellátásadec. 06.