Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások Budapesten főiskolai végzettséggel
19 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...tegnap 18:30
-
Számlevezető rendszerben paraméterezési feladatok végrehajtása. Éles banküzem támogatása, L3 support tevékenységek ellátása. Tömeges módosítási igényekre makrók írása, futtatása. Lekérdezési igények kezelése. Üzleti specifikációk, megrendelések értelmezése, egyeztetése. Kapcsol...ápr. 29.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...ápr. 29.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ápr. 29.
-
Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...ápr. 28.
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 28. -
We are on the quest to find a new team member for our office in Budapest, who will take over some of key responsibilities managing our global system infrastructure. Tasks & Responsibilities: Take on responsibility for availability of LORIOT systems Manage our global IIoT infrastr...ápr. 28.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...ápr. 27.
-
Felhasználók L2 szintű támogatása Szükséges beállítások elvégzése, részvétel a fejlesztési feladatok tesztelésében, a fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, a végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb projekt feladatok önálló végreh...ápr. 26.
-
Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...ápr. 26.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 26.
-
Manages / operates the IT applications in his/her professional field and provides professional support to users, handles incidents, problems and change requests, and provides their resolutions, as well as makes suggestions for the improvement of related processes. Has a basic kn...ápr. 26.
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, teszteléseápr. 26.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...ápr. 24.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...ápr. 19.
-
Egyedi fejlesztésű informatikai alkalmazások üzemeltetése Üzemeltetői szintű hibaelhárítás Módosítások, frissítések telepítése Rendszerek monitoring lefedettségének folyamatos fejlesztése Felhasználók szakértői és IT támogatása L2-L3 szintenápr. 18.