Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
85 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...tegnap 09:35
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillstegnap 14:24
-
Act as a single point of contact for Salesforce local IT solution and IT service management matters: coordinate local IT integration activities, represent local needs, ensure stable IT operation of the implemented solution Maintain regular contact with CRM Business stakeholders,...Friss
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.tegnap 18:40
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...tegnap 17:35
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...tegnap 17:20
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...tegnap 14:50
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...tegnap 13:50
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésetegnap 13:50
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 13:20
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...tegnap 12:00
-
Collaborate with cross-functional teams to design IT Systems of Plant (Infra structure, MES system, SAP system etc) Configure and customize IT software to meet manufacturing requirements Support implementation and integration of MOBIS HQ's IT related systems Monitor and maintain...tegnap 11:45
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...tegnap 09:50
-
Identify, classify and analyse root causes and solve incidents in the area of Company IT solutions according to the guarantees provided in the SLA (incident management process); diagnose problems based on the analysis of detected irregularities and manage the process of their sol...tegnap 09:25
-
Identify and analyze root cause and solve incidents in the area of business applications, Perform administrative activities for IT solutions, Co-operate with Suppliers with regard to the solution, Provide support for change management process, Perform deployment of releases for b...tegnap 09:25
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...tegnap 09:15
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...máj. 20.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 20.
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...máj. 20.
-
Shadowing different IT operational roles at various sites Learn IT operational and functional procedures with the support of a mentor Support daily business at 1st and 2nd level Manage and support infrastructure and application related changes To represent IT within different bus...máj. 20.