Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, pályakezdőknek
20 db találat
Szűrés
-
a vásárlók magas szintű kiszolgálása, a vevői elégedettség növelése az árukészlet napi szintű kezelése, áru átvétele a termékek kihelyezése az üzlethálózat szabványainak betartásával a márka arculatának, értékeinek gondozása bevételezés, számlázás, raktár kezelés, stb...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...tegnap 14:25
-
Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 27.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 26.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ápr. 25.
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...ápr. 24.
-
- Alkalmazás támogató gyakornok - Saját fejlesztésű rendszerek végfelhasználói és integrációs támogatása - Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel - Üzemeltetett alkalmazásaink technikai támogatása - Szoros együttműködés a fejlesztő...ápr. 24.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ápr. 23.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 23.
-
IT application operation Growwwer (Retail related applications)
Budapest, XI. district, Dombóvári út 28.Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...ápr. 23. -
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Polish Speaking Service Desk Analyst Level 1 (NT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtTroubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 20. -
Első lépcsőben - számítógépek/mobiltelefonok konfigurálása, beüzemelése, - IT support feladatok (level 1), - kapcsolódó nyilvántartások, kimutatások vezetése, elkészítése, - kollégák támogatása, probléma elhárítás. Megfelelőség esetén később routerek, switchek, VLAN-ok, szerverek...ápr. 19.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ápr. 18.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 15.