Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
23 db találat
Szűrés
-
Facebook oldal kezelés Facebook kampányok kitalálása, feltöltése, lebonyolítása AdWords kampányok teljeskörű lebonyolítása Google hirdetések elkészítése, felügyelete Akciók kitalálása Weboldal szerkesztés, adatfeltöltés ügyfélkérdőívek lebonyolítása vásárlói elégedettség mé...tegnap 12:36
-
Hozzájárulni a cég éves tervéhez azzal, hogy új, elégedett ügyfeleket hozol a céghez, akik megrendelnek valamilyen termékünket, szolgáltatásunkat, hogy növekedjen a bevételünk. Nem az az eredmény ha napi 150-et telefonálsz, vagy napi 6 személyes találkozód van, hanem az, ha rende...máj. 24.
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...ma 14:55
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 11:25
-
kollegák támogatása telefonon, e-mailben és távoli elérés segítségével alapvető technikai problémák felismerése és megoldása technikai tanácsadás nyújtása a felhasználók számára szoros együttműködés a bonyolultabb problémák megoldása érdekébenma 10:08
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...ma 09:15
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...ma 08:30
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.tegnap 18:40
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...tegnap 13:50
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 13:20
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...tegnap 12:00
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...tegnap 09:15
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...máj. 26.
-
Provide second-level support for our Energy Management Platform, focusing on troubleshooting and optimizing Microsoft Power BI implementations. Develop and maintain SQL queries and Python scripts to enhance platform functionality and reporting capabilities. Collaborate with cross...máj. 26.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 25.
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 24.
-
Részvétel az IoT termékek gyártásában: Firmware feltöltése az eszközökre, eszközök tesztelése, konfigurálása, eszközök regisztrációja a szerveren Eszközgyártási dokumentáció frissítése szériaszámokkal, azonosítókkal Meglévő dokumentáció mentén IoT felület képernyőképeinek beállít...máj. 23.
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 23.
-
Az ügyfeleinknél működő végfelhasználói számítástechnikai infrastruktúra mindenkori zavartalan/biztonságos működésének felügyelete és annak dokumentálása Első szintű IT-támogatás nyújtása a felhasználóknak személyesen vagy távoli eléréssel Számítógépek és mobil eszközök telepítés...máj. 22.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 21.