Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
34 db találat
Szűrés
-
- szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...ma 14:20
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...ma 10:15
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...ma 16:25
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ma 15:30
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 11:23
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...ma 09:11
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...tegnap 19:40
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 11.
-
ügyfél e-mailek megválaszolása kötelező gépjármű-biztosítás témában sablonlevelek kiküldésemáj. 10.
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...máj. 10.
-
ERP projektmenedzser és tanácsadó
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megyeÉlenjáró TruMES termelésirányítási rendszer ügyfél támogatása Részvétel a helpdesk és a support tevékenység ellátásában Használati útmutatók, dokumentációk készítése Részvétel ügyfél bevezetések megvalósításában Új funkciók tesztelése és átvétele Ügyfél oktatások...máj. 10. -
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...máj. 10.
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...máj. 10.
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásamáj. 09.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 09.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...máj. 09.
-
Egyedi fejlesztésű üzleti alkalmazások tesztelési feladatainak ellátása (funkcionális, integrációs és end-to-end tesztelés) Részvétel tesztforgatókönyv elkészítésében Manuális tesztelési feladatok ellátása, teszteredmény dokumentálása Hibák dokumentálása, javítás visszatesztelése...máj. 09.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 08.
-
Provide second-level support for our Energy Management Platform, focusing on troubleshooting and optimizing Microsoft Power BI implementations. Develop and maintain SQL queries and Python scripts to enhance platform functionality and reporting capabilities. Collaborate with cross...máj. 08.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.