Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák anyanyelvi szintű angol nyelvtudással
72 db találat
Szűrés
-
Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...tegnap 17:45
-
Kliens oldali hibák kezelése elhárítása (incidens kezelés) Felhasználók napi szintű támogatása IT eszközök kiadása, cseréje, költöztetése (változás kezelés) Nyomtató és multifunkciós eszközök támogatása Mindenkori onsite napi operatív IT feladatok ellátása Északnyugati régióban l...tegnap 17:10
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...tegnap 16:15 -
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 11:30
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...tegnap 10:05
-
Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...tegnap 09:35
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...tegnap 09:05
-
L2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...máj. 03.
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...máj. 03.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 03.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...máj. 03.
-
Aktív részvétel a dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódó feladatokban (fejlesztés, hibakeresés, hibajavítás) Rendszerparaméterezési feladatok támogatása Üzleti folyamatok dokumentációinak karbantartásamáj. 03.
-
webalkalmazások és weboldalak fejlesztésében való közreműködés együttműködés más fejlesztőkkel, tervezőkkel és csapatokkal a projekt feladatainak elvégzése érdekében segítségnyújtás az alkalmazások és weboldalak karbantartásában és frissítéseibenmáj. 03.
-
Collaborate with cross-functional teams to design IT Systems of Plant (Infra structure, MES system, SAP system etc) Configure and customize IT software to meet manufacturing requirements Support implementation and integration of MOBIS HQ's IT related systems Monitor and maintain...máj. 03.
-
IT projektek adminisztrációs támogatásamáj. 03.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...máj. 03.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...máj. 03.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...máj. 03.
-
Általános feladata az informatikai rendszer napi, üzemeltetési rutin feladatai végrehajtásának biztosítása, az IT osztály napi munkaszervezése A vonatkozó IT szabályzatok, utasítások, eljárásrendek, kézikönyvek és dokumentációk felülvizsgálata, módosítása; Üzemeltetési monitoring...máj. 03.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...máj. 03.