Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
27 db találat
Szűrés
-
Alkalmazás üzemeltető munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák, konfigurálási és karbantartási feladatok ellátása esetén; Tudj felmérni önállóan folyamatokat és azokból admin guide-okat, oktatási anyagokat készíteni, ezzel is fejlesztve az informatikai te...tegnap 12:20
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...tegnap 09:30
-
Informatikai segítségnyújtás és a help desk: a Szállás csoport Magyarországon (Miskolc és Budapest) és Horvátországban dolgozó kollégáinak műszaki támogatása telefonon, online, e-mailben vagy személyesen Segítségnyújtás hardver és szoftver telepítésében, konfigurálásában és karba...ápr. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ápr. 26.
-
abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM), Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entwicklung, Teilnahme an der Anforderungsanalyse,...ápr. 26.
-
Manages / operates the IT applications in his/her professional field and provides professional support to users, handles incidents, problems and change requests, and provides their resolutions, as well as makes suggestions for the improvement of related processes. Has a basic kn...ápr. 26.
-
általános rendszergazdai feladatok ellátása Székesfehérváron és a vidéki telephelyeken felhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban informatikai eszközök üzembe helyezése, üzemeltetése rendszeres IT üzemeltetési és...ápr. 26.
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...ápr. 25.
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...ápr. 25.
-
Italian Speaking Service Desk Support - Level 2 - Future Opportunity
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...ápr. 25. -
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...ápr. 25.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...ápr. 25.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 25.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...ápr. 24. -
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...ápr. 24.
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...ápr. 23.
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.