Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő it support, helpdesk állások, munkák
51 db találat
Szűrés
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...tegnap 14:25
-
Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...tegnap 00:50
-
Lokális hálózat tervezése, kiépítése Hálózati eszközök működtetése (önállóan és HQ-s kollégákkal) Nyomtatók, szkennerek, fénymásolók működtetése Programok, operációs rendszerek telepítése Munkaállomások telepítése Eszközök telepítés (terminálok, adatgyűjtők, nyomtatók) Rendszerek...ápr. 27.
-
Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 27.
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...ápr. 27.
-
Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...ápr. 27.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 26.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 25.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ápr. 25.
-
Segítségnyújtás az Azure infrastruktúra biztosításában informatikai projektekhez (adatbázisok, hálózatok, alkalmazásszolgáltatások, tárolók, virtuális gépek) Terraform modulok létrehozása és frissítése Az Azure DevOps CI/CD csatornákhoz kapcsolódó infrastrukturális komponensek ka...ápr. 25.
-
ügyfél e-mailek megválaszolása kötelező gépjármű-biztosítás témában sablonlevelek kiküldéseápr. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Mérnökökkel való együttműködés az Aladdin analitikai platform fejlesztésében Új funkciók tervezése és létrehozása a felhasználókkal és a Product Team-mel közreműködve Bekapcsolódás a befektetési és analitikai folyamatokba AI/Machine Learning modellek és algoritmusok létrehozása é...ápr. 25.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...ápr. 24.
-
- Alkalmazás támogató gyakornok - Saját fejlesztésű rendszerek végfelhasználói és integrációs támogatása - Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel - Üzemeltetett alkalmazásaink technikai támogatása - Szoros együttműködés a fejlesztő...ápr. 24.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásaápr. 24.