Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
55 db találat
Szűrés
-
Analysis of customer requirements/problems and preparation of solutions. Technical support of customers and partners via Ticket System Development of application manuals and KnowledgeBase documents and videos Troubleshooting and repair of 3D printing systems in the factory Togeth...tegnap 07:13
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...tegnap 05:02
-
Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...tegnap 17:50
-
A szerződéses szolgáltatási támogatási követelmények megértésének és kezelésének biztosítása Problémamegoldás elősegítése a támogatási, ügyfélkapcsolati, illetve terepen dolgozó csapatok és ügyfelek között Értekezletek vezetése, valamint együttműködés a csapattagokkal a szállítás...tegnap 15:32
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...tegnap 14:55
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...tegnap 14:40
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...tegnap 14:17
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...tegnap 14:05
-
Informatikai leltár és raktárkészlet kezelése Megrendelések követése, leadás Adóügyi nyomtatók nyilvántartása, ügyintézés Bankterminállal kapcsolatos adminisztráció (igénylés, SZÉP kártya, leszerelés) Költségek követése IT eszközök szervizelésének követése, dokumentálása, szerviz...tegnap 13:05
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.tegnap 11:20
-
kollegák támogatása telefonon, e-mailben és távoli elérés segítségével alapvető technikai problémák felismerése és megoldása technikai tanácsadás nyújtása a felhasználók számára szoros együttműködés a bonyolultabb problémák megoldása érdekébentegnap 10:08
-
A munkakör célja Az Informatikai támogatási munkatárs feladata a Vállalat telephelyein az informatikai rendszerek és eszközök támogatása, beleértve a hardverek, szoftverek, hálózati eszközök és alkalmazások kezelését, a felhasználói támogatást és a problémamegoldást. A munkakör á...tegnap 08:30
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.máj. 27.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 27.
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...máj. 27.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 27.
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...máj. 27.
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...máj. 27.
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...máj. 27.