-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Preparing with excellence materials for meetings and presentations
- Coordination of larger internal and external events (logistics, booking meeting rooms / venues for the team, etc.
November 17. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
Irodavezető
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
November 04. -
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
Október 31. -
Receptionist (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a member of our Reception Team, you'll play an essential role in shaping our office community and ensuring smooth internal communication. You will be the first point of contact for our consultants and internal service departments, as well as for occasional guests and clients visiting the Cologne...
Október 30. -
Assistant - Facility Management and Internal Services (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a proactive and service-minded INTERNAL SERVICES ASSISTANT, you'll be an essential part of our Office Operations Team and report directly to the Client Experience & Event Manager. In this role, you'll help ensure that our Berlin office runs smoothly and provides an outstanding experience for...
Október 28.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior software developer állások, munkák irodavezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!