-
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva 18 órája -
-
Irodavezető (Felsőfokú Végzettséggel)
1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi Vezetés és Kontroll (kulcsfeladat):
- A cég pénzmozgásainak heti, havi szintű nyomonkövetése
- Vevő- és szállítófolyószámlák karbantartása, valamint a kintlévőségek menedzselése és behajtása.
- Banki műveletek és folyószámlamozgások napi ellenőrzése, banki adatszolgáltatási táblázatok kitöltése.
November 20.• Előre sorolva november 26. -
Titkárságvezető
2040 Budaörs, Rubik Ernő utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
- Emlékeztető, jegyzőkönyv készítés, menedzsment feladatlista menedzselés
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
November 06.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodavezető
1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- teljesállású irodavezetővel történő napi szintű együttműködés, helyettesítés;
- az iroda napi működési feladatainak menedzselése;
Október 29.• Előre sorolva november 23. -
-
Irodavezető
NyíracsádNettó 500e - 2,0M Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az adminisztratív terület irányítása, szervezése,
- az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása,
- az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása,
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tanulmányi iroda szakmai és operatív irányítása, a munkatársak tevékenységének koordinálása
- Hallgatói ügyfélszolgálat működésének szervezése és felügyelete
- Tanulmányi ügyvitelhez kapcsolódó napi adminisztratív folyamatok irányítása és ellenőrzése
Október 28. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!